Künye
İletişim
Ara
Haberler
Köşe Yazarları
Söyleşi
Albüm / Kitap
Makale / Bildiri
Tefrika
BREZİLYA'DA PİYANO
KAFDAĞININ ARDINDAN BİR BEY OĞLU
Editör
ŞEFİK KAHRAMANKAPTAN
KİTAPLARI
LİBRETTOLARI
BİLDİRİLERİ-1
BİLDİRİLERİ-2
CD YAPIMLARI
Ara
Bugün
Video Galeri
Foto Galeri
Yazarlar
Üye Paneli
Köşe Yazarları
ÜSTÜN AKMEN (1943-2015)
ÜSTÜN AKMEN (1943-2015) yazıları - www.sanattanyansimalar.com
ÜSTÜN AKMEN (1943-2015)
Gözlemevi
Hakkında
Tiyatro Yazarımızdı. (1943-2015)
Yazarın Tüm Yazıları
Anlamadığını itiraf etmek erdemse: “Ne Yaptıysak Nafile…” - 18 Mayıs 2014
Bülent Emin Yarar’dan oyunculuk resitali: “Hamlet” - 11 Mayıs 2014
Enis Arıkan’ın bir karakteri figürleştirmesi: “Garaj” - 04 Mayıs 2014
DOT'dan Yedi yönlü kapitalizm Eleştirisi : Makas Oyunları - 28 Nisan 2014
1
2
3
4
5
Köşe Yazarları
ŞEFİK KAHRAMANKAPTAN
Kiraz Çiçeği Gölgesinde Mascabal
PINAR AYDIN O'DWYER
Erişilebilir Müze, Erişilebilir Sanat
VEFA ÇİFTÇİOĞLU
Tırmanış İçin Büyük Şefler, Solistler Gerekir
ALİ ERGUR
Diyapazon ve Standartlaşma
LEVENT TOSUN
18 Mart'ın Yıldönümünde Hüzünlü Şarkılar
UĞUR ZEYNEP GÜVEN ÇETİN
Batı Yakasından Sesler: LA Phill Orkestrası Konseri
ÖMER EĞECİOĞLU
Klâsik Müziğin Son Hârika Çocuğu: Erich Wolfgang Korngold
AYŞE ÖKTEM
Bayram Hediyeleri
NECLA ÇIKIGİL
Kemiksiz Vücutlar
HASAN HÜSEYİN DULUN
Sağlık Ekseniyle Köy Enstitüleri
MİNA TANSEL
"İçimizde Yaşayan Korkunç Tanık"
A. CELAL BİNZET
Bir Yaşam, Bir Model…
SAMİ EREN
Pencereden Enstrüman Tınıları…
SAVAŞ SÖNMEZ
Kale'ye Çıkıldığında "Olmazsa Olmazlar"...
OSMAN ENFİYECİZADE
İki Festivalin Anatomisi : MAKSAD ve İKSEV
VECDİ SEVİĞ
"Sıradan Şeylere Övgüler"
HASAN PEKMEZCİ
Şair Ressamlar / Ressam Şairler V
İBRAHİM KARAOĞLU
Faust'un Grotesk Aynaları
GÖKSEL ALTINIŞIK
Tarla Kuşu muydu, Jülyet?
GÜLŞEN KARAKADIOĞLU
Mersin'in Öncülüğünde Şehir Tiyatroları
FATİH AKMAN
Müzik Dinlemenin Gizli Maliyeti: Karbon Ayak İzi ve Dijitalleşme
ZAFER GENÇAYDIN
Özgürleştirmeyen Eğitim Köleleştirir
GÜNAY GÜNER
Geçmemiş Zaman ve Çağrışımları
MONAD BALKAN
Çistattarabum
HALDUN ARMAĞAN
OSCAR Ödülleri ve Mücevher Değerinde İki Film
SİNAN DİZMEN
Orkestra Sanatçısı Alım Sınavı NASIL yapılmaz?
HÜSEYİN AKBULUT
Cumhuriyetin "Türk Müzik İnkılâbı"
FERİDUN ERTAŞKAN
Biten Yılın İlk Günlerine Dair Kısa Notlar
MEHMET SUNGUR
25 yıllık emek…
İSMAİL HAKKI AKSU
Sanata Evet Diyenler Nasıl Ödüllendirildi?
KIMIZ BOZKIR
Bu da Tabanın Tiyatro Bildirisi*
TUNA DAĞDELEN
Bach Yazıları VII: Klavye Süitleri Üzerine
ÖZKAN MANAV
İstanbul Müzik Festivali ve Bilgi Yoluyla Özgürleşme
EROL KÖYMEN
Meriç Soylu: Müstesna bir Dinleyici
SEDAT ÖRSEL
Nonfigüratif Ressamın Bol Figüratif Hayâtı
AHMET MAKAL
Tutkular ve korsanlar kraliçesi
AHMET SAY (1935-2022)
Bir Ankara Konseri...
YILDIRAY ERDENER (1938-2021)
"Müzik" Hakkındaki Görüşleri Neden Örtüşüyor?
ÜSTÜN AKMEN (1943-2015)
13. Kıbrıs Tiyatro Festivali’nin en sivri oyunu: “Halktan Biri”
ÇETİN AYDAR
Varşova Güncesi
DEMİR GÜLER
Müzikte Şeytan
Çok Okunan Haberler
BESOM'dan Şeflik Öğrencilerine Yeni Olanak
Korad-Sarıgül Gitar İkilisi Mersin'de
Washington'da Uluslararası Büyük Flütler Festivali'ne Katıldılar
BESOM Ödülleri Sahiplerine Sunuldu…
"Yıldırım Sibelius" Metodunu Nasıl Geliştirdi?
Ana Sayfa
Haberler
Köşe Yazarları
Söyleşi
Albüm / Kitap
Makale / Bildiri
Tefrika
Editör
ŞEFİK KAHRAMANKAPTAN
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Üye Paneli
Arşiv
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler